loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 70 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامان صفری به نام خیلی حس دارم

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مهدیه عرب / آهنگ : سامان صفری / تنظیم : بهروز علیاری )

Saman Safari   Kheyli Hess  دانلود آهنگ جدید سامان صفری به نام خیلی حس دارم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saman Safari – Kheyli Hess Daram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saman Safari – Kheyli Hess Daram

——————————

متن آهنگ سامان صفری به نام خیلی حس دارم

منه بی حواسو میبری به رویا  مثل تو ندیدم یدونه ای تو دنیا

منو تو تو بارون عجب هوایی میشه قصه ی من و تو چه ماجرایی میشه

یجوری باهامی که باورش محاله با خودم میگم هی نکنه این خیاله

دلم میگیره وقتی میزنی زیر خنده همه ی دلخوشیم به خنده ی تو بنده

من با تو میمونم تورو نمیدونم

من با تو میام تا اونجایی که میتونم

کاش دنیا مثل حرف این و اون نباشه

توی دنیامون از غصه نشون نباشه

خیلی حس دارم روی نگاه مهربونت

بس که میخوامت دیگه شدم بلای جونت

خیلی حس دارم روی خنده های قشنگت

روی حس ساده و پاک و یه رنگت

___________________________________

برای پخش کلیک کنید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 3,782
  • بازدید سال : 37,540
  • بازدید کلی : 348,005