loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 175 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد بی باک به نام فرداها تاریکه

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ( آهنگ و تنظیم : مهدی جهانی )

 

Mohammad Bibak دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام فرداها تاریکه

 

—————————————–

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad BiBak – Fardaha Tarike

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad BiBak – Fardaha Tarike

————————————

متن آهنگ

-

————————————————————————————————————

چرا من مراقب کارات باشم
-
خودت نمیفهمی همش پل ِ و اگه هنوز با همیم چون من تو فکر آوانتاژم
-
روت میشه بگی باز باهات باشم
-
تهران خیلی وقته دیگه تعطیل شده همه تئاطراشم
-
نه نمیخوام باهات باشم
-
آره فرق کردم
-
راست میگم که رامو چپ کردم و هیچ وقت نمیخوامو دیگه برگردم
-
به اون دورانو شیش ماه بحرانو انواع تهدید
-
کراپ شدن همه عکسای قدی و افکار ردی
-
امشبم بیداری خسته نشدی از بس
-
هرشبو هرجارو برنامه کردی؟
-
فرداها تاریکه
-
فرداها تاریکه
-
راهه بین ما باریکه
-
آره فرداها تاریکه
-
من میخوام برم جایی که
-
کسی نباشه تا اینکه
-
خودت میگفتی جرات تنها موندن بی منو داری که
-
داره از چشات اشک میاد
-
هنوزم تو نقشیا
-
یه پا آرتیستی
-
روزی دوساعت جلو آینه وایمیستی و نقاشی میکنی مثه فرشچیان
-
بگو بینم زندگی از نظر تو تش چیاس
-
انقدر وایسی که یه مرد با اسب سفیدو پول ِ کَش بیاد ؟
-
نه
-
چیه غرق شدن کشتیات
-
عیب نداره تو که شنا میکنی
-
غصه میخوری دیگه چرا بیخودی
-
من این بحثارو نیستم ، پس میکنم اخمامو ریزتر ، درسامو بیستم
-
بعد تو فهمیدم هیچکدوم از این آدما به خوبیه عکساشون نیستن
-
نه نیا دنبالم
-
از اینکه نیستی من خوشحالم
-
فرداها تاریکه
-
فرداها تاریکه
-
راهه بین ما که باریکه
-
من میخوام برم جایی که
-
کسی نباشه تا اینکه
-
خودت میگفتی جرات تنها موندن بی منو داری که
-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,261
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,459
  • بازدید ماه : 4,939
  • بازدید سال : 38,697
  • بازدید کلی : 349,162