loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 50 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پازل باند به نام بدم اومده با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Puzzle Band Badam Oomade دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام بدم اومده

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Puzzle Band – Badam Oomade

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Puzzle Band – Badam Oomade

————————————

متن آهنگ بدم امد

-

————————————————————————————

نمی خوام کسی عاشق من شه
-
بره کار من ضجه زدن شه
-
نمی خوام کسی عاشق من شه تنهایی آرومم
-
دلم و با خودم نمیارم دیگه هر جا که پام و می ذارم تنهایی آرومم
-
فک کن دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
-
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
-
بدم امده از شب و بارون  از این حسای سرد زمستون
-
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
-
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
-
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم
-
دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام بدم اومده
-
یکی رفته شکست و نفهمید ازم اینجوری رد شد و خدید
-
دیدی حال دلم رو نپرسید اون اینو یادم داد
-
به کسی دیگه حسی ندارم خودمم دیگه تنها می ذارم دیگه هر چی بادآباد
-
فک دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
-
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
-
بدم امده از شب و بارون  از این حسای سرد زمستون
-
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
-
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
-
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم

———————————————————————————————————————-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 867
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 34,230
  • بازدید کلی : 344,695