loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 55 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی شهاب شهرزاد به نام زندگی در قاب

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : شهاب شهرزاد / موزیک : مرتضی لطفی / تنظیم : سینا مدرس / میکس مسترینگ : محسن پرشین )

Shahab Shahrzad   Zendegi D دانلود آهنگ جدید شهاب شهرزاد به نام زندگی در قاب

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shahab Shahrzad – Zendegi Dar Ghaab

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahab Shahrzad – Zendegi Dar Ghaab

——————————

متن آهنگ شهاب شهرزاد به نام زندگی در قاب

دلم برای تو حتی دلم برای خودم

دلم برای زمانی که عاشق تو شدم

دلم گرفته و دلتنگ تر ندیدم از این

عجیبه حال من این روزها بیا و ببین

دوباره دست من از دور و پای تو نزدیک

دوباره وسوسه ی من برای یک شلیک

دوباره سایه ی دستی که روت می لغزید

نفس نفس زدناتو دوباره میشه شنید

دوباره قرعه به حال خراب ما افتاد

دوباره این دم آخر بهانه دست تو داد

دوباره سر به سر من دوباره تن به تنت

دوباره رقص تو منهای شال و پیرهنت

دوباره عکس یه مردی که مرده رو دیوار

نفس نفس زدناتو شمرده رو دیوار

دوباره تو که بدون منی و روتختی

دوباره تو شب نیلوفرید خوشبختید

دوباره یک نفر اینجا کنار ما خوابید

یکی از این سه نفر رو نمیشه حتی دید دوباره و

دانلود آهنگ جدید شهاب شهرزاد به نام زندگی در قاب

 دوباره دوباره ها تکرار

دوباره سرخی لبهات روی ته سیگار

دوباره این من محروم از تو رو دیوار

دوباره محرم لبهاتو بوسه ی کش دار

چه زندگی بدی آه زندگی در قاب

شکنجه بدتر از این نیست مرده باش و نخواب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 869
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,067
  • بازدید ماه : 4,547
  • بازدید سال : 38,305
  • بازدید کلی : 348,770