loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 55 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حسین زمان به نام فکر تو

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : بابک صحرایی / آهنگ : امین قباد / تنظیم : میلاد اکبری / میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی )

Hossein Zaman   Fekre To دانلود آهنگ جدید حسین زمان به نام فکر تو

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hossein Zaman – Fekre To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hossein Zaman – Fekre To

——————————

متن آهنگ حسین زمان به نام فکر تو

من هنوز فکر تو بودم وقتی آینه ها شکستن
وقتی آسمون فرو ریخت دریاها به خون نشستن
من هنوز فکر تو بودم وقتی پروانه باختن
وقتی مرغهای مهاجر روی آب خونه میساختن
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم
من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم

دانلود آهنگ جدید حسین زمان به نام فکر تو
از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم
اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم
با تو دنیای کوچیکم غرق آرامشو رویاست
که یه لحظه داشتن تو داتشن تمام دنیاست
تو یه حسه ناشناسی مثله رقصه شعله در باد
عشق تو جونی دوباره به تن عاشق من داد
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم

من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم
از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم

اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم
من هنوز فکر تو بودم وقتی مهتاب گریه میکرد
وقتی تک قناریه باغ از خدا گلایه میکرد
من هنوز فکر تو بودم وقتی تو به شب رسیدی
وقتی حتی تویه خوابم منو یک لحظه ندیدی
من تمومه بودنم رو با تو قسمت کرده بودم

من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم
از منه گم شده بگذر اگه پاییزیو سردم

اگه از نبودن تو لحظه ای گلایه کردم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستاره رحمانی در تاریخ 1393/03/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست ///// آنقدر سیر بخند که غم از یاد برود
سلام دوست گلم[بوسه] ...
سايت خيلي خيلي زيبايي داري [لبخند] ...
اگه افتخار ميدي به سايت منم يه سر بزن و سايت خودتو ثبت کن، خوشحال ميشم از حضورت[بوسه] ...
منتظرتم[قلب]

این نظر توسط محمد اشرفی در تاریخ 1393/03/20 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام

وبسايت انجمن مجازی ادبیات فارسی افتخار دارد تا در راستای حمایت از زبان شیرین پارسی،زیباترین اشعار ، داستان و ضرب المثل های فارسی را در اختیار دوستان قرار دهد
شما نیز می توانید با عضویت در این وبسایت ادبی ، اشعار ، ضرب المثل ها و یا داستان های خود را در اختیار دیگر دوستداران شعر و ادب فارسی قرار داده و ما را در این امر یاری نمایید.
همچنین می توانید در انجمن مجازی ادبیات فارسی ،اشعارداستان ها و ضرب المثل های زیبای خود را در اختیار دیگران قرار داده و در مورد آن به بحث و مناظره بنشینید.
همچنین می توانید در این انجمن تخصصی،در قسمت های مربوطه، آموزش های مربوط به شعر ، داستان و... را مشاهده نمایید و به این آموزش ها بیفزایید.
ما را لینک کنید و خبر دهید تا شما را نیز لینک کنیم.

منتظر حضور گرم وصمیمانه شما در وبسایت انجمن مجازی ادبیات فارسی هستیم

با تشکر
وبسايت انجمن مجازی ادبیات فارسی
http://anjoman-farsi.rozblog.com/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,518
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,716
  • بازدید ماه : 5,196
  • بازدید سال : 38,954
  • بازدید کلی : 349,419