loading...
دانلود بروزترین موزیک های ایران | Avan-Music
تبلیغات
            فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید


            قیمت: 36000 تومان
                       

avanmusic بازدید : 47 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مریم اسدی / آهنگ و تنظیم : سعید سام )

Behzad Tajik   Begoo Kei Mi دانلود آهنگ جدید بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Behzad Tajik – Begoo Key Miai

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Behzad Tajik – Begoo Key Miai

——————————

متن آهنگ بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای

چقدر انتظار تو رو میکشم چقدربی قرارت شدم کی میای

ببین تنها عکسی که دارم ازت گذاشتم کنار خودم کی میای

بگو کی میای کی به من میرسی چقد دیگه مونده که در وا بشه

که باز ببینم چشای تو رو که خوشبختی تویه خونه پیدا بشه

بگو کی میای کی میای عشق من بگو کی میبینم نگاه تو رو

بگو کی میای آرزوم اینه که ببوسم بازم روی ماه تو رو

بگو کی میای کی میای عشق من بگو کی میبینم نگاه تو رو

بگو کی میای آرزوم اینه که ببوسم بازم روی ماه تو رو

چقد به نگاه تو وابسته ام چقد انتظار تو رو میکشم

می خوام گرمیه دستاتو حس کنم تو جون منی عشق و آرامشم

واسه دیدنت بی قرارم بیا امیدی به جز تو ندارم بیا

واسه دیدنت از حالا تا ابد تمومه شبا رو بیدارم بیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1316
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 978
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,176
  • بازدید ماه : 4,656
  • بازدید سال : 38,414
  • بازدید کلی : 348,879